Складно заперечити, що економічна криза вдарила не стільки по кишенях, скільки по нервах. В усі часи представники ДАІ та водії не сильно товаришували. Але зараз ця неприязнь злетіла до небес. Кожен другий таксист чи звичайний водій «легковушки» давав і дає хабарі працівникам ДАІ. Максимальний розмір підкупу становить близько 100 грн. Між іншим, у столиці розцінки на половину нижчі. Наше місто далекобійники жартома називають одним з найдорожчих по Україні. Хоч смійся, хоч плач, та за час перебування у Кременчуці, «папірці» з кишень водіїв плавно, але впевнено перекочовують до кишень ДАІшників. Окрім цього, власників автівок турбує і виконання/невиконання законів. Наше доблесне ДАІ полюбляє зупиняти машини не у належних для цього місцях, а де їм заманеться. На днях мені довелося поспостерігати за роботою ДАІ на одній з розвилок за містом. Через годину махання паличками та відведення водіїв у сторону, один з представників правопорядку пішов до мазанину і повернувся на пост зі «Снікерсом» у руці. На зупинці, де я сиділа, люди почали шептатися, типу на шоколадки ДАІшники заробляють… Василь, таксист. - Нещодавно їхали зі знайомою. Я тоді не працював, то ж шашку зняв. Зупинив нас ДАІшник, почав розпитувати куди я їду, навіщо, як звуть знайому і де шашка? При тому, зупинив нас просто так, бо я нічого не порушив, їхав собі у справах і все. Після 10 хвилин суперечки він нас відпустив, пригрозивши, що номера моєї машини у нього записані. А взагалі, подібні інциденти по декілька разів на день трапляються. Інколи напряму вимагають гроші. Віддаєш більше, ніж заробляєш. Хоча подібні історії ми чули вже не раз, я вирішила дізнатися думку іншої сторони, але…але… Чи то начальство роз’їхалося на відпочинок, та підлеглі розпустилися, чи їм вже просто на все наплювати, та у Відділі ДАІ Кременчуцького РОУМВД говорити зі мною відмовилися, разочок «делікатно послали», а потім повісили слухавку. Ну повний букет лестощів для справжнього журналіста! Дарія Квач